Descoperă

GHIDUL AGENȚILOR DE BINIȘTE

Indiferent de tipul tău de personalitate, cât de bun ești ca negociator, ce tehnici de vânzare stăpânești sau câtă experiență ai în domeniul imobiliar, trebuie să ții cont de pasul ZERO în formarea tuturor agenților de succes: felul în care își scriu anunțurile online, pentru a scora cât mai bine, atât din perspectiva algoritmului de afișare Storia.ro, cât și din perspectiva impactului emoțional asupra cumpărătorilor.

Titlul fără zonă e ca tranzacția fără notar

Titlul fără zonă e ca tranzacția fără notar

Chiar dacă ai senzația că pescuiești într-un ocean de posibilități mai întins dacă lași zona doar în descriere, obișnuiește-te să o menționezi încă din titlu și vei avea anunțuri mai eficiente, care vor ajunge la cei realmente interesați de o vizionare.

Completează cât mai multe câmpuri, adică pe toate

Completează cât mai multe câmpuri, adică pe toate

Pune-ți „You’re simply the best” tare în căști, înarmează-te cu cafea, ia oricâte pauze ai nevoie și du la capăt acest maraton. Când simți că cedezi, spune-ți „Câte tranzacții vreau? Pe toate!”. Atâtea câmpuri trebuie să și completezi.

Maratonul de 2000 de caractere

Maratonul de 2000 de caractere

Obișnuiește-te să folosești algoritmul de afișare în favoarea ta. Scrie întotdeauna descrierile din minimum 2000 de caractere și prezintă proprietățile clar, transparent, obiectiv. Începe cu esențialul și introdu spre final și un plus de emoție.

Fără majuscule, emoticoane și semne de exclamare!!!

Fără majuscule, emoticoane și semne de exclamare!!!

Am întâlnit cu toții anunțurile scrise pentru cei care dau scroll pe site cu un ochi pe ibricul de cafea – acele SUPER-OCAZII!!! care MERITĂ 🙂 și care au o priveliște MI-NU-NA-TĂ! Ce bine că tu nu le scrii așa, pentru că algoritmul le depunctează drastic.

Pozele bune vând pe tăcute

Pozele bune vând pe tăcute

Publică în anunț doar fotografii originale, făcute de tine, luminoase, cu o rezoluție bună, reprezentative pentru proprietate – care surprind imaginea de ansamblu, atât cu exteriorul locuinței, cu fiecare cameră în parte, cât și cu priveliștea oferită.

Top 7

ELEMENTE IMPORTANTE PENTRU UN ANUNȚ DE SUCCES

  • Localizare

    Menționează zona încă din titlu, nu doar în descriere.
  • Descriere cuprinzătoare

    Asigură-te că oferi imaginea de ansamblu asupra proprietății, de la aspectul clădirii la fiecare cameră în parte și la priveliște.
  • Atenție la detalii particulare

    Pune în evidență ceea ce e special la fiecare proprietate.
  • Fotografii relevante

    Expune fiecare cameră în primele 8 fotografii postate pe Storia.ro.
  • Video elocvent

    Realizează un video care să plimbe utilizatorul prin fiecare cameră încă din anunț.
  • Posibilitatea unei vizionări prin apel video

    Oferă-le șansa doritorilor de a participa la o vizionare de la distanță.
  • Starea emoțională dată de zonă și descriere

    Asigură-te că transmiți un plus de emoție prin descrierea oferită și prin grija pentru detalii.

Promovează sau prelungește anunțul

Promovează sau prelungește anunțul

Atunci când un anunț nu performează, în loc să creezi unul nou, identic cu primul, las-o pe Zeița Fortuna în pace și bazează-te pe știință: alege să prelungești sau să promovezi anunțul și șansele de izbândă îți vor surâde.

Contactul scris grăbit te face de negăsit

Contactul scris grăbit te face de negăsit

Ni se întâmplă tuturor să ne grăbim. Suntem oameni și asta ne ocupă tot timpul. Dar verifică-ți datele de contact și transformă telefoanele primite de noi cu „număr incorect” în solicitări de vizionare (și poate cine știe, în tranzacții) care ajung direct la tine.

Toate detaliile relevante merită o bifă a lor

Toate detaliile relevante merită o bifă a lor

Chiar dacă ai trecut de descrierea-maraton de 2000 de caractere (bravo încă o dată pentru asta), e foarte important pentru algoritm să bifezi corespunzător căsuțele cu particularități, infrastructură, comodități și împrejurimi.

Un video poate face minuni

Un video poate face minuni

Obișnuiește-te să și filmezi rapid proprietățile, după ce le pozezi, pentru că nu îți va lua mult timp și vei fi răsplătit din plin de către algoritm, care crește scorul anunțurilor care conțin videouri și le oferă vizibilitate mult mai bună.

Vizionarea prin apel video

Calea spre cei ocupați și importanți

Vizionarea prin apel video

Calea spre cei ocupați și importanți

Pentru a ajunge la acei cumpărători hotărâți să facă o achiziție în viitorul apropiat, dar care nu reușesc să-și facă timp pentru vizionări, a oferi șansa unei vizionări prin apel video scurtează foarte mult procesul de căutare și grăbește decizia.

Prezintă-i proprietarului statisticile și îmbunătățirile aduse anunțului

Prezintă-i proprietarului statisticile și îmbunătățirile aduse anunțului

Monitorizarea statisticilor și ajustările făcute din mers anunțului sunt argumente care te vor ajuta să faci mai multă lumină asupra serviciilor pe care le acoperă comisionul pe care îl meriți de la proprietar.

Ajustează anunțul în funcție de previzualizare și de statistici

Ajustează anunțul în funcție de previzualizare și de statistici

Citește-ți anunțul cu ochii unui posibil cumpărător și ajustează-l, atât înainte de a-l publica, folosind butonul de previzualizare, precum și urmărind statisticile periodic, pentru a-l putea îmbunătăți din mers, ca să performeze mai bine.

Asigură-ți exportul automat OLX Imobiliare – Storia.ro

Asigură-ți exportul automat OLX Imobiliare – Storia.ro

Pentru a beneficia de exportul automat al anunțurilor în Storia.ro, atunci când publici un anunț pe OLX Imobiliare, completează toate câmpurile, inclusiv cele opționale, și încarcă cel puțin o fotografie.

Expune toate camerele în primele 8 fotografii

Expune toate camerele în primele 8 fotografii

Atunci când bifezi ca anunțul publicat de tine pe Storia.ro să fie exportat și pe OLX Imobiliare, asigură-te că în primele 8 poze surprinzi toate camerele, exteriorul, priveliștea, pentru că doar acestea vor apărea pe OLX Imobiliare.

Adu-ți anunțurile pe Storia.ro

Dacă vrei să colaborezi cu noi, lasă-ne datele tale mai jos și vei fi contactat de un coleg din echipa de vânzări.
Numele companiei:
Email:
Telefonul prinicipal:
Numărul de proprietăți administrate de afacerea ta: